Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

D.U.K.

Bendra informacija

K: Kaip galiu su jumis susisiekti?

  • Telefonu: Paskambinkite. Mes pasistengsime padėti bet kokiais klausimais. Nemokama telefono linija 8 5 264 6638 (darbo dienomis dirbame 8:00-20:00 val., šeštadieniais 9:00-18:00 val., sekmadieniais 10:00 – 18:00 val.). Užsakyti prekes telefonu labai paprasta, tad nedvejokite ir skambinkite.

K: Ar pas jus veikia virtualus asistentas?

Šiuo metu virtualaus asistento paslaugos neteikiame, tačiau planuojame pradėti artimiausiu metu. Uoliai dirbame ties tuo, kad galėtume jums pasiūlyti geriausią įmanomą pagalbą bet kuriuo metu.

K: Ar naudinga susikurti paskyrą jūsų sistemoje?

Manome, kad taip. Labai!

  • Jums nereikės pildyti informacijos iš naujo, kaskart ką nors perkant iš mūsų pirkimo procesas bus kur kas greitesnis ir paprastesnis.
  • Galite susidaryti norimų prekių sąrašą ir nesudėtingai į savo asmeninį sąrašą įtraukti dominančius produktus.
  • Galite peržiūrėti prenumeruojamas naujienas el. paštu ar jų atsisakyti.
  • Apie artėjančias akcijas jums bus pranešama iš anksto.

K: Iš kur man žinoti, ar saugu pirkti pas jus?

Kasdien užtikriname 100 %, kad jūsų apsipirkimas „LiveActive“ svetainėje būtų saugus. Mes gerbiame jūsų privatumą ir įsipareigojame jį saugoti.

Norėdami sužinoti daugiau, perskaitykite skyrius Saugus apsipirkimas bei Privatumo politika.

K: Kaip rašyti atsiliepimą apie prekę?

Parašyti atsiliepimą apie prekę – labai paprasta. Paslinkite puslapį į apačią, paspauskite „Rašyti atsiliepimą“ mygtuką ir parašykite savo komentarą.

Atkreipkite dėmesį į tai, kad atsiliepimus galite rašyti tik prisijungę prie sistemos. Jei dar neturite savo paskyros, spauskite čia ir susikurkite.

K: Kaip pažymėti, kad man patinka jūsų puslapis „Facebook“ tinklalapyje?

Galite pažymėti, kad patinka mūsų puslapis „Facebook“ tinklalapyje, paspaudę čia. Dėkojame!

K: Kaip užsiprenumeruoti iš jūsų el. paštu gaunamas naujienas?

Norėdami gauti naujienas ir geriausius pasiūlymus elektroniniu paštu, užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškius. Prenumeratos laukelį rasite puslapio apačioje.

K: Kaip atsisakyti iš jūsų el. paštu gaunamų naujienų?

Jei nebenorite el. paštu gauti iš mūsų laiškų (pasiūlymų, straipsnių ir t. t.), prisijunkite prie savo paskyros ir spauskite ant naujienlaiškių prenumeravimo kategorijos. Ten galėsite paprastai koreguoti prenumeruojamą medžiagą.

Tačiau gerai apgalvokite šį veiksmą, kadangi, jei nusprendžiate, kad nebenorite gauti iš mūsų laiškų el. paštu, mes nebegalėsime grąžinti jūsų į sąrašą.

K: Kaip pasinaudoti gautu kuponu?

Pasinaudoti kuponu – labai paprasta.

  1. Suformavę užsakymą, pačiame pirmame apmokėjimo žingsnyje pamatysite vietą kuponui.
  2. Įrašykite kupono numerį nurodytame laukelyje ir paspauskite žalią mygtuką „Aktyvuoti“.
  3. Dešinėje pusėje, informacijoje apie kainą automatiškai pasirodys jūsų turima nuolaida ir pan.

Informacija apie prekes

K: Kodėl geriau įsigyti nuosavą fitneso įrangą, negu išsipirkti abonementą į sporto klubą?

Pats didžiausias nuosavos įrangos privalumas – tai patogumas. Kaip didžiausią sunkumą, einant į sporto klubą, daugelis žmonių įvardija patį ėjimą į sporto klubą. Turėdami nuosavą įrangą, galėsite mankštintis savo tempu savo jaukiuose namuose. Taip pat išvengsite mėnesinių mokesčių už abonementą.

K: Kodėl geriau pirkti įrangą iš „LiveActive“ internetinės svetainės, negu iš parduotuvės?

Skirtumas tarp pirkimo iš „LiveActive“ ir parduotuvės – tai įrangos kokybė bei išskirtinis klientų aptarnavimas, kurį klientams suteikia mūsų pardavimo specialistai. Galite priimti gerai apsvarstytą sprendimą, žinodami, kad savo pasirinkimu būsite patenkinti dar daug metų.

K: Įsigytas prietaisas sugedo. Ką daryti?

Jei prekei tebegalioja garantija susisiekite su kokybės skyriaus specialistu telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com arba paštu: UAB Studio Moderna, Žalgirio g. 135, Vilnius. Gavę jūsų užklausą ar skambutį, susisieksime ir informuosime, kada galite tikėtis atgauti sutaisytą prekę.

Atkreipkite dėmesį, kad be galiojančio garantijos dokumento remonto išlaidų mes nepadengsime.

K: Kur remontuoti sugedusius prietaisus?

Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, rekomenduojame kreiptis į įmones užsiimančias buitinių prekių remontu.

K: Koks įsigytos prekės garantinis laikotarpis?

Visoms „LiveActive“ prekėms automatiškai suteikiama 1 metų garantija dėl gamyklinio broko bei prekių veikimui. Informaciją apie kiekvienos prekės garantinio laikotarpio pratęsimą galite rasti prekių aprašymų puslapiuose.

Informacija apie užsakymus

K: Ar galiu koreguoti arba atšaukit užsakymą?

Jei norite koreguoti ar atšaukti užsakymus, parašykite mums laišką el. paštu, ir mes jį pakoreguosime arba atšauksime. Atkreipkite dėmesį, kad tada, kai prekė jau išsiųsta iš sandėlio, užsakymo pakoreguoti nebegalime – galime tik atšaukti.

K: Kokia mano užsakymo būsena?

Mes džiaugsimės, galėdami išsiaiškinti jūsų užsakymo būseną. Greičiausias būdas tą padaryti – paskambinti mums arba parašyti el. paštu, ir mes iš karto suteiksime informaciją.

K: Prekė, kurios noriu, jau išparduota. Ką daryti?

Deja, tam tikrų prekių turime atitinkamą kiekį, todėl tokiais atvejais negalime parduoti jums norimo produkto. Tačiau mes labai džiaugiamės, galėdami bet kada padėti jums rasti, kuo pakeisti pasirinktą prekę.

Paprastai to daryti nereikia, mes galime iš naujo užsakyti jūsų pasirinktą produktą.
Apie užsakymo būsenos pasikeitimus informuosime el. paštu ar telefonu.

Informacija apie prekių pristatymą

K: Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Prekių pristatymo suma apskaičiuojama pagal paketo svorį. Skaičiavimai atliekami taip:

Bendras užsakytų prekių svorisPristatymo kaina su LP Express kurjeriuPristatymo kaina su DPD kurjeriu
0 - 5 kg 4,50 € 5,50 €
5 - 20 kg 7,00 € 6,50 €
20 - 50 kg 8,00 € 8,00 €
50 - 90 kg 15,00 € 20,00 €
90 - 200 kg 25,00 € 25,00 €

 

K: Kiek laiko trunka užsakytų prekių pristatymas?

Dažniausiai prekės pristatomos per 3-7 darbo dienas. Jei nesulaukiate jokios informacijos apie užsakymą, prašome parašyti el. paštu arba paskambinti nemokamu klientų aptarnavimo skyriaus telefono numeriu 8 800 01415. Mes nedelsdami išsiaiškinsime, kur yra jūsų užsakymas. 

K: Kokiu būdu man bus pristatomos prekės?

Prekes visoje Lietuvos teritorijoje pristato kurjerių tarnyba iki pat Jūsų namų durų arba jas galima atsiimti mūsų parduotuvėse.

K: Ar galiu pasirinkti, kada man pristatyti prekes?

Galite nurodyti pageidaujamą pristatymo laiką užsakymo komentaruose. Mes pasistengsime atsižvelgti į jūsų norus.

K: Ar turėsiu pasirašyti, kai bus pristatyta siunta?

Tuo atveju, kai prekės perkamos išsimokėtinai, turėsite asmeniškai priimti siuntą ir pasirašyti.

K: Kas nutinka, jei persigalvoju, kol prekės dar nepristatytos?

Prašome kuo greičiau pranešti mums, jei persigalvojate. Tada galime nesudėtingai atšaukti užsakymą, ir jums tai nieko papildomai nekainuos.

K: Ar galite pristatyti prekes už šalies ribų?

Tiesiogiai nepristatome prekių už Lietuvos ribų, tačiau, esant reikalui raginame susisiekti su mumis el. paštu ir mes kiekvienu atveju išspręsime esamą situaciją.

Informacija apie prekių grąžinimą

K: Noriu grąžinti įsigytas prekes. Kaip tai padaryti?

  • Prekes galite grąžinti paštu per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo.
  • Prekė turi būti nepažeista ir supakuota originalioje pakuotėje.
  • Jei nusprendėte grąžinti prekes, susisiekite su kokybės skyriaus specialistu telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com arba paštu: UAB Studio Moderna, Žalgirio g. 135, Vilnius. Gavę jūsų užklausą ar skambutį, greitai suteiksime visą reikalingą informaciją, kad jūsų grąžinimas būtų kuo paprastesnis. Prekių grąžinimo kelią rasite paspaude čia.

K: Kiek laiko užtrunka pinigų grąžinimas, jei grąžinu prekes?

Per 14 kalendorinių dienų nuo Jūsų grąžintos prekės gavimo. Pinigai Jums bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą arba atsiųsti paštu.

K: Kiek kainuoja grąžinamų prekių siuntimas?

Jei nusprendėte grąžinti prekes susisiekite su kokybės skyriaus specialistu telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com arba paštu: UAB Studio Moderna, Žalgirio g. 135, Vilnius. Gavę jūsų užklausą ar skambutį, greitai suteiksime visą reikalingą informaciją, kad jūsų grąžinimas būtų kuo paprastesnis.

Informacija apie apmokėjimą

K: Kokiais būdais galima sumokėti už prekes?

Šiuo metu už mūsų prekes galima sumokėti šiais būdais:

  • Grynaisiais pinigais užsakymo pristatymo metu;
  • Atsiskaityti banko kortele prekių pristatymo metu;
  • Apmokėti naudojantis internetinės bankininkystės sistema;
  • Išsimokėtinai (įmokų sąlygos nurodomos atskirai prie kiekvienos prekės);
  • Apmokėti galima tik Lietuvos bankuose išduotomis kortelėmis.

K: Ar priimate mokėjimą tarptautinėmis kreditinėmis kortelėmis?

Tarptautinėmis kreditinėmis kortelėmis galima apmokėti tik prekes perkant parduotuvėse, kitais atvejais galite apmokėti tik Lietuvos bankuose išduotomis kortelėmis.

K: Kaip vyksta mokėjimas pristačius prekes?

Mokėjimas pristačius prekes – tai saugiausias ir paprasčiausias mokėjimo būdas. Tereikia atsidėti užsakymo sumą grynais pinigais ir sumokėti kurjeriui už prekes.

K: Ar saugu mokėti kreditine / debetine kortele jūsų svetainėje?

Taip. Mes bendradarbiaujame tik su pačiais patikimiausiais partneriais, todėl jūsų mokėjimas kreditine kortele apdorojamas apsaugotoje ir saugioje svetainėje.

Techniniai klausimai

K: Kas yra slapukai (angl. cookies)? Ar reikia naudoti slapukus savo naršyklėje?

Slapukai – tai nedidelis duomenų kiekis, siunčiamas į jūsų naršyklę iš svetainės, kuris kaupiamas jūsų kompiuterio kietajame diske. Jei jūsų naršyklės nustatymai tai leidžia (daugelyje naršyklių po įdiegimo slapukai būna naudojami), kiekviena internetinė svetainė siunčia savo slapukus į jūsų naršyklę. Siekiant apsaugoti jūsų privatumą, slapukai nekaupia jūsų asmeninės informacijos, tačiau naudoja anoniminius individualius identifikatorius. Kiekviena internetinė svetainė turi prieigą tik prie jos išsiųstų slapukų į jūsų kompiuterio kietąjį diską, o ne kitų svetainių išsiųstus slapukus.

Jei dalinatės kompiuteriu su kitais asmenimis ir nenorite, kad jie galėtų naudoti jūsų paskyros informaciją, būtinai atsijunkite, prieš palikdami kompiuterį be priežiūros. Atsijungti galite spausdami mygtuką „Atsijungti“, esantį puslapio viršuje.

Daugiau informacijos apie mūsų svetainėse naudojamų slapukų tipus ir jų valdymą galite rasti čia.

K: Norint pateikti užsakymą, atsiranda pranešimas apie klaidą. Ką padariau blogai ir ką daryti toliau?

Įsitikinkite, kad įvedėte visus duomenis, reikalingus pateikti užsakymą (ir kad du kartus patikrinote kreditinės kortelės duomenis). Trūkstamos informacijos laukeliai apibraukiami raudonai.

Jei viską užpildėte teisingai, bet vis tiek negalite pateikti užsakymo, rekomenduojame uždaryti puslapį ir iš naujo atidaryti langą. Jei ir tai neveikia, brūkštelėkite mums el. paštu – mes pataisysime problemą.

Naudotojo informacija

K: Pasikeitė mano el. pašto adresas: kaip atnaujinti informaciją?

Visada galite atnaujinti informaciją apie el. pašto adresą, prisijungę į savo paskyrą.

K: Noriu pasikeisti slaptažodį. Ar galiu tai padaryti?

Visada galite pasikeisti slaptažodį, prisijungę į savo paskyrą ir paspaudę kategoriją „Asmeninė informacija“.

K: Nebenoriu turėti paskyros – kaip galiu ją panaikinti?

Jei norite pašalinti savo paskyrą ir visą joje esančią informaciją, parašykite mums el. paštu info@liveactive.lt , ir mes tuo pasirūpinsime.