Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Internetu ir telefonu pirktų prekių grąžinimo sąlygos

Dėl internetu pirktų prekių grąžinimo prašome kreiptis nemokamu tel.: 8 800 01415.

Jeigu 100 % nesate patenkinti pirkiniu, bet kurią internetu ar telefonu įsigytą prekę per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite nemokamai grąžinti ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Išsamias prekių grąžinimo taisykles galite perskaityti paspaudę čia.

Prekes grąžinti paprasta, tiesiog susisiekite su kokybės skyriumi telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com, arba raštu UAB „Studio Moderna”, Žalgirio g. 135, Vilnius.

Dažniausiai užduodami klausimai dėl prekių grąžinimo, įsigijus ją nuotoliniu būdu:

1. Nusipirkau prekę, tačiau ji man netinka, ar galiu ją grąžinti?

Prekę, įsigytą perkant nuotoliniu būdu, galima grąžinti, jei nuo prekės gavimo dienos nėra praėjusios daugiau nei 14 dienų (CLUB5 nariams taikomas 30 dienų terminas). Grąžinama prekė turi būti:

  • originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • nesugadinta;
  • nenaudota;
  • nepraradusi prekinės išvaizdos;
  • turi būti išsaugotos grąžinamos prekės vartojamosios savybės ir prekė turi būti tos pačios komplektacijos (įskaitant dovanas ir kitus priedus), kokios buvo gauta;
  • grąžinant prekę, būtina pateikti grąžinamos prekės įsigijimo dokumentą, užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Pirkėjui pateikiamas kartu su preke.

2. Per kiek laiko galiu grąžinti prekę, jei ji man nepatiko?

Prekę, įsigytą perkant nuotoliniu būdu, galima grąžinti, jei nuo prekės gavimo dienos nėra praėjusios daugiau nei 14 dienų (CLUB5 nariams taikomas 30 dienų terminas).

3. Kiek kainuoja prekių grąžinimas?

Prekės grąžinimas Lietuvos Respublikos teritorijoje klientui yra nemokamas, nepriklausomai nuo prekių svorio ar kainos.

4. Kokia yra prekių grąžinimo procedūra?

Jei nusprendėte grąžinti prekes, susisiekite su kokybės skyriaus specialistu telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com arba paštu: UAB Studio Moderna, Žalgirio g. 135, Vilnius. Gavę jūsų užklausą ar skambutį, greitai suteiksime visą reikalingą informaciją, kad jūsų grąžinimas būtų kuo paprastesnis.

5. Ką man suteikia pinigų grąžinimo garantija?

Pagal įstatymą klientui suteikiama pinigų grąžinimo garantija reiškia, jog pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos grąžinti įsigytą prekę. Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise, jeigu prekė yra originalioje nesugadintoje pakuotėje, prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

6. Kas yra prekės išbandymo garantija?

Prekės išbandymo garantija yra UAB Studio Moderna klientams suteikta privilegija grąžinti net ir naudotą prekę. Išbandymo garantija taikoma tik toms prekėms, kurių naudojimo instrukcijoje yra parašyta, jog tokia garantija taikoma, ir yra nurodyta šios garantijos trukmė.

7. Naudojausi preke, tačiau nesu patenkintas. Ar galiu grąžinti?

Jei prekė buvo naudota, ją galite grąžinti tik tokiu atveju, jei jai buvo suteikta išbandymo garantija ir dar nėra pasibaigęs jos terminas. Išbandymo garantija taikoma tik toms prekėms, kurių naudojimo instrukcijoje yra parašyta, jog tokia garantija taikoma, ir yra nurodyta šios garantijos trukmė. Jei prekei išbandymo garantija nesuteikta, grąžinti prekę galimybės nėra.

8. Mano įsigyta prekė sugedo, kur kreiptis?

Siekdami, kad klientas liktų patenkintas savo pirkiniu, mes nenukreipiame klientų į garantinius salonus ar kitas panašias įstaigas. Jei jūsų prekė sugedo, tiesiog susisiekite su kokybės skyriaus specialistu telefonu 8 800 01415, elektroniniu paštu ccd.lt@studio-moderna.com arba paštu: UAB „Studio Moderna”, Žalgirio g. 135, Vilnius. Jei jūsų įsigytos prekės garantinis laikotarpis dar nėra pasibaigęs, pakeisime sugedusią prekę nauju Jūsų norimu gaminiu.

9. Per kiek laiko yra grąžinami pinigai?

Jei nėra pažeidžiamos prekių grąžinimo taisyklės, pinigai yra grąžinami per 14 kalendorinių dienų, nuo tos dienos, kada prekė buvo išsiųsta grąžinimui.

10. Kokie dokumentai reikalingi, norint grąžint prekę?

Norint grąžinti prekę, reikalingas pirkimą patvirtinantis dokumentas – pirkimo sąskaita faktūra bei užpildytas prekių grąžinimų lydraštis su nurodytomis grąžinimo priežastimis bei jūsų pageidavimais.

11. Kaip turi būti supakuota grąžinama prekė?

Grąžinamą prekę įdėkite į dėžę taip, kad transportavimo metu būtų apsaugotas jos originalus įpakavimas. Jei dėžės neturite, apsukite originalią pakuotę apsaugine plėvele ar pakavimo popieriumi.

12. Prekę įsigijau nuotoliniu būdu. Ar galiu ją grąžinti parduotuvėje?

Atsiprašome, tačiau prekių, įsigytų nuotoliniu būdu, grąžinti parduotuvėje nėra galimybės. Parduotuvėse galima grąžinti tik parduotuvėje įsigytas prekes bei prekes, pirktas internetu ir atsiimtas parduotuvėje.

Klientų dėmesiui: visą su grąžinimo taisyklėmis susijusią informaciją galite rasti grąžinimo taisyklėse, spausdami čia. Šiame klausimyne pateikti atsakymai ir taisyklės galioja tik perkant nuotoliniu būdu. Jei informacija šiame klausimyne ir grąžinimo taisyklėse skiriasi, prašome naudotis grąžinimo taisyklėse esančia informacija.