Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5
Pilvo raumenų treniruoklių pirkėjo gidas

Pilvo raumenų treniruoklių pirkėjo gidas

Svarbūs faktai, prieš įsigyjant pilvo raumenų treniruoklį

Pilvo raumenų treniruokliai - labai populiarūs tarp sportuojančiųjų namuose Su jais atliekami pratimai suformuoja ir sustiprina pilvo raumenis - netgi sunkiai pasiekiamus įstrižinius. Mankštinantis su pilvo raumenų treniruokliais, taip pat pajungiami viršutinės kūno dalies raumenys: krūtinės, pečių, nugaros ir rankų.

Tarp pilvo raumenų treniruoklių yra įvairiausių fitneso priemonių, skirtų įvairiausio amžiaus vyrams ir moterims. Pradedantieji ir vyresnio amžiaus naudotojai su baziniais pilvo raumenų treniruokliais galės atlikti paprastus, bet tuo pačiu - veiksmingus pratimus, formuojant pilvo raumenis, o pažangesni modeliai patenkins vidutinių ir pažengusiųjų naudotojų poreikius.

Pratimai su pilvo raumenų treniruokliais ne tik suformuos patrauklias pilvo preso kaladėles, bet ir tvirtą liemenį, kuris labai svarbus stuburui ir taisyklingai laikysenai, suteiks stabilumo, pusiausvyrą ir organizmo kontrolę, sudegins kalorijas ir paspartins svorio mažėjimą.

Galimi pratimai

Pilvo raumenų treniruokliai padeda atlikti įvairius pratimus: nuo pilnų ir dalinių atsilenkimų iki dubens kėlimo, rėmimosi rankomis ir kojomis ir kitų pratimų. Su vienais treniruokliais galite atlikti įvairių pilvo raumenų mankštinimo pratimų kombinacijas, o su kitais - tik vieną.

Pilvo raumenų treniruoklių tipai ir funkcijos

Pilvo raumenų treniruoklių tipų įvairovė - labai plati. Vieni yra koncentruoti tik į pilvo sritį, o su kitais galite mankštinti daugiau raumenų. Paminėsime keletą populiariausių pilvo raumenų treniruoklių tipų:

Su voleliais galite atlikti labai efektyvius slydimo pratimus, per kuriuos dirba ne tik pilvo srities, bet ir viršutinės kūno dalies raumenys. Jie puikiai tinka visiems - nuo pradedančiųjų iki pažengusiųjų.

Mūsų pasiūlymas: „LifeGear Roller Gym“

Inversinius stalus galima naudoti efektyviam pilvo raumenų mankštinimui pakeltomis kojomis į viršų arba terapiniais tikslais ir tempimui. Jie tinka vidutiniams ir pažengusiems naudotojams.

Elektriniai treniruokliai stimuliuoja pilvo raumenis, naudodami elektronines raumenų stimuliavimo technologijas, skatinančias raumenų susitraukimą be jokių pratimų. Jie puikiai tinka pradedantiesiems ir neturintiems laiko mankštintis.

Mūsų pasiūlymas: „U-Slender“

Pilvo raumenų treniruokliai su atramomis sukurti atlikti tokius pratimus kaip daliniai atsilenkimai, kad turėtumėte atramą nugarai, galvai ir kaklui, o pilvo raumenys galėtų tinkamai dirbti. Be to, dėl sukuriamo papildomo pasipriešinimo treniravimasis tampa efektyvesnis. Norėdami mankštinti įstrižinius raumenis, ieškokite treniruoklių su pasukimo funkcija. Jie puikiai tinka pradedantiesiems ir tiems, kam nesiseka taisyklingai atlikti pratimus.

Kiti įrenginiai: Rinkoje yra ir daug kitų tipų pilvo raumenų treniruoklių. Su vienais bus patogu mankštintis atsisėdus ir atliekant siūbavimo judesius (pvz. „Ab Wave“), su kitais galėsite intensyviai mankštinti visą kūną, ypač koncentruojantis į pilvo sritį (pvz. „5 mins Shaper“).

Išsirinkite asmeniniams fitneso rezultatams pasiekti tinkantį įrenginį ir sau reikiamą mankštos intensyvumą.

Kaip išsirinkti gerą pilvo raumenų treniruoklį?

Norėdami išsirinkti kokybišką pilvo raumenų treniruoklį, ieškokite įrenginio, kuris užtikrintų efektyvią mankštą ir rezultatus. Prieš priimdami sprendimą, turite apgalvoti šiuos dalykus:

Dydis: Jei namuose nedaug vietos, pirkite kompaktišką modelį. Kai kurie pilvo raumenų treniruokliai telpa stalčiuje.

Judesiai: Ieškokite tokio treniruoklio, su kuriuo galite atlikti kuo įvairesnių judesių ir pajungti visus pilvo raumenis.

Komfortas: Rinkitės tokį įrenginį, kuris suteikia patogią atramą ir ergonomišką padėtį, kad mankštintis galėtumėte saugiai ir maloniai.

Derinimo galimybės: Kokybiškas pilvo raumenų treniruoklis turi būti priderinamas prie Jūsų sudėjimo.

Rinkitės tokį pilvo raumenų treniruoklį, kuris mankštoms suteiktų įvairovės bei atramą, kad galėtumėte taisyklingai atlikti pratimus.

Patarimai, kaip prižiūrėti treniruoklį

Pilvo raumenų treniruoklių priežiūra - nesudėtinga. Tereikia palaikyti švarą ir po treniruočių nušluostyti prakaitą. Kas kelis mėnesius apžiūrėkite, ar treniruoklis nepažeistas, ir suvaržykite treniruoklį, jei jame yra varžtų.

Jei pinigus leidžiate didesniam, brangesniam pilvo raumenų treniruokliui, įsitikinkite, kad jam suteikiama bent 1 metų garantija.