Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Fizinio pasirengimo fiksavimo svarba

Nusprendėte vėl susigrąžinti sportinę formą? Šaunu! Esame tikri, kad, bėgiodami ar užsiimdami bet kokia kita fizine veikla, patirsite daug džiaugsmo, tai padės pagerinti bendrą organizmo fizinę būklę. Tačiau yra vienas „bet“: vien būti aktyviam neužtenka. Reikia nuolatos stebėti savo rezultatus ir pažangą. Kodėl? Pateikiame 8 priežastis, kodėl taip svarbu fiksuoti savo fizinio pasirengimo lygį.

Nusprendėte vėl susigrąžinti sportinę formą? Šaunu! Esame tikri, kad, bėgiodami ar užsiimdami bet kokia kita fizine veikla, patirsite daug džiaugsmo, tai padės pagerinti bendrą organizmo fizinę būklę. Tačiau yra vienas „bet“: vien būti aktyviam neužtenka. Reikia nuolatos stebėti savo rezultatus ir pažangą. Kodėl? Pateikiame 8 priežastis, kodėl taip svarbu fiksuoti savo fizinio pasirengimo lygį.

                          1 priežastis: Sąmoningumas

Progreso, daromo bėgimo (ar bet kokios kitos sportinės veiklos, kuria užsiimate) metu, fiksavimas yra svarbus tuo, kad tai leidžia sąmoningai suvokti, ką pavyko pasiekti ir palyginti su išsikeltais tikslais. Jei rezultatai nėra tokie, kokių tikitės, kažką reikia keisti, ir svarbu kuo greičiau tai išsiaiškinti. Sąmoningai nesuvokiant to, kas darosi su jūsų kūnu, rezultatais ir įgūdžiais, net neverta stengtis gerinti sportinę formą.

                          2 priežastis: Motyvacija

Treniruojantis, progresas yra tai, kas verčia nesustoti ir stengtis vis labiau ir labiau. Reguliariai stebėdami daromą pažangą, pastebėsite, kaip savaitė po savaitės jūsų sunkus darbas atsiperka. Progreso fiksavimas suteiks daug energijos sportuoti vėliau ir gerinti rezultatus. O kadangi tiems, kas reguliariai sportuoja, menka motyvacija yra viena didžiausių problemų, verta pasistengti, kad ją išsiugdytumėte.

                          3 priežastis: Didesnis pasitikėjimas savimi

Juk visi svajojame tapti geresni, stipresni, greitesni ar labiau patyrę. Atidžiai fiksuodami progresą treniruotėse, galėsite lengvai pastebėti, kiek patobulėjate, o tai, be jokios abejonės, padidins pasitikėjimą savimi. Tai – labai naudinga, kadangi padės pasiekti geresnius rezultatus visuose kituose gyvenimo siekiuose.

                          4 priežastis: Klaidų taisymas

Kadangi ne visi esame įvairių treniruočių specialistai, dažnai taip nutinka, kad pažanga nėra tokia, kokia turėtų būti. Kodėl? Veikiausiai, todėl, kad atlikdami pratimus darote klaidų, ir žinote ką? Kur kas lengviau pastebėti tas klaidas, jei pastoviai fiksuojate, kas keičiasi jūsų rezultatuose. O iš tų klaidų pasimokysite, kaip patobulėti ir pasiekti maksimalių rezultatų.

                          5 priežastis: Reikiamos korekcijos

Dar vienas reguliaraus sportinės formos fiksavimo privalumas yra tas, kad galėsite koreguoti treniruočių programą pagal pasiekiamus rezultatus ir būklę. Korekcijos treniruočių programose yra neišvengiamos: net geriausi pasaulio sportininkai turi reguliariai keisti savo treniruočių grafiką ir pratimus, kadangi tai – vienintelis būdas efektyviai treniruotis. Nebijokite įvesti keletą pokyčių savo treniruočių programoje, nes tie pokyčiai galite padėti tolimoje perspektyvoje.

                          6 priežastis: Įvairovė

Fizinio pasirengimo fiksavimas yra naudingas ne tik dėl to, kad galite pasitikrinti daromą pažangą, bet ir dėl to, kad prideda įvairovės. Reguliarios treniruotės kartais gali būti gan monotoniškos, tad verta pridurti kitą, labai skirtingą ritualą prie jų – rezultatų fiksavimą. Skaičiavimas ir duomenų tikrinimas kartais gali būti smagūs – ypač, kai kalbame apie treniruočių programas.

                          7 priežastis: Sveika gyvensena

Esminis aktyvaus gyvenimo tikslas – sveika gyvensena. Tačiau troškimas būti geros sportinės formos, deja, turi savų minusų, kadangi yra labai lengva įsitraukti į treniruotes ir dažnai persistengti. Fizinio pasirengimo fiksavimas yra labai svarbus, ypač dėl to, kad jis gali padėti išvengti rimtų traumų ar kitokių sveikatos sutrikimų.

                          8 priežastis: Greitesnis progresas

Negalima tikėtis progreso, neanalizuojant pokyčių praeityje; sportas – ne išimtis. Fizinio pasirengimo fiksavimas turi vien teigiamų pasekmių, o viena iš svarbiausių – dar greitesnis progresas. Todėl pastovus progreso stebėjimas leis pasiekti žymiai geresnių rezultatų, o argi ne to norime?